niedziela, 12 września 2010

Witam serdecznie wszystkich e-Biznesmenów :)

Już drugi tydzień trwa moja przygoda z network marketingiem. Przez pierwsze kilka dni nie było łatwo - wdrażanie się w biznes, tworzenie własnego wizerunku, szkolenia on-line. Na szczęście miałam wsparcie od ludzi z firmy, cały czas są do mojej dyspozycji za co bardzo im dziękuję i polecam się na przyszłość ;). Zaczęłam zarabiać pieniądze i to daje mi motywacje do dalszego działąnia. Czyli inaczej jestem żywym dowodem na to,że marketing sieciowy działa i to całkiem nieźle!!! Sama planuje sobie ile, kiedy i z kim będę pracowała. Do tego są mi potrzebne internet, chęci oraz determinacja, żeby zarabiać pieniądze, bo nie czarujmy się - bez pracy nie zarobisz i nikt Ci nie da pieniędzy za friko, sam musisz zapełnić swój portfel.
 Zostając członkiem firmy automatycznie otrzymasz wsparcie merytoryczne i praktyczne .To trochę tak jak z Muszkieterami "jeden za wszystkich,wszyscy za jednego" :)
Reszta zależy od Ciebie, od tego jakie podejmiesz decyzje. Pamiętaj, że aby zarobić trzeba pracować i tak jest wszędzie, również w MLM. Ale będzie widać efekty Twojej pracy w postaci rosnących cyferek na koncie :)


Na dzisiaj to tyle. Jeżeli macie jakieś wątpliwości, pytania piszcie :)


 

1 komentarz:

  1. Zgadzam się z Tobą w zupełności :) Wsparcie innych osób sprawia, że motywacja do działania jest coraz większa.
    No więc Marzeno "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego".
    I działamy dalej :)

    Pozdrawiam
    Paulina Karaś

    OdpowiedzUsuń