niedziela, 19 września 2010

“Będę dziś robił to, czego inni nie zrobią, by móc jutro osiągać to, czego inni nie będą mogli osiągać.” - Jerry Rice

Po raz kolejny przekonałam się,że do zarabiania pieniędzy w internecie potrzeba tylko kilku prostych narzędzi i woli, by się zabrać do roboty i zrobić to, co zrobić należy. Tutaj nie inteligencja decyduje, wykształcenie też nie, w odróżnieniu od większości innych biznesów nie to nawet kogo znasz...Wszystko zależy od tego czy jesteś zdeterminowany poświęcić trochę czasu i energii na wprowadzeniu całego systemu w życie, a potem danie mu szansy by się rozwinął. Najważniejsze było dla mnie podjąć decyzję czy odważę się spróbować zmienić moje życie na lepsze, wygodniejsze i ciekawsze?! W chwili obecnej jestem dumna ze swoich decyzji i cieszę się,że mogę zarabiać pieniądze w piżamie i bamboszach jeśli mam na to ochotę ;)

1 komentarz:

  1. Dokładnie. Poruszyłaś tutaj kilka kluczowych spraw. Dobrze wiedzieć, że jest coraz więcej osób, rozumiejących, o co tak naprawdę chodzi w kierowaniu własnym życiem. Tak trzymaj.

    Pzdr,
    Łukasz Świerczyński

    OdpowiedzUsuń