poniedziałek, 27 września 2010

“Jeśli chcesz osiągać wartościowe rzeczy w swoim życiu prywatnym i zawodowym, musisz stać się wartościową osobą poprzez rozwój osobisty” - Brian Tracy

Znowu pada deszcz, za oknem pochmurna pogoda sprzyjająca depresji i nostalgii. Nic tylko okryć się ciepłym kocem i oddać się w ręce Morfeusza :) Niestety nie mogę sobie na to pozwolić, ponieważ jak każdy z Was mam pracę, obowiązki i określony czas, którym muszę mądrze gospodarować i zarządzać.
Byłam wczoraj na szkoleniu, na którym mowa była o medytacji i ogólnej harmonii ciała i ducha. Dowiedziałam się o metodzie "Kocham cię", która polega na powtarzaniu sobie tych słów  (na głos lub w myślach) około 20 minut. Podobno jest bardzo skuteczna - przyciąga same pozytywne emocje, pozytywnych ludzi, problemy oddalają się od nas. Zacznę ją stosować i dam Wam znać o jej skuteczności :) Chociaż ostatnio mam wrażenie,że odnalazłam się w życiu - robię coś, co sprawia mi przyjemność i pozwala  zarabiać pieniądze. W dzisiejszym świecie trudno pogodzić te dwie rzeczy naraz. Poznałam dużo fantastycznych ludzi, nagle mam znajomych w całej Polsce. Piszemy maile, sms-y, dzwonimy - brakowało mi tego do tej pory. Mało tego nawet nie wiedziałam,że to wszystko mogłam mieć wcześniej, w zasięgu ręki. Często mówi się od niechcenia "w kupie raźniej"....to prawda. Wśród grupy znajomych zawsze znajdzie się ktoś, kto podziela Twoje troski, obawy, zmartwienia. Śmiejecie się z tych samych rzeczy, macie podobne zainteresowania. Możecie liczyć na wzajemną pomoc. Te rzeczy dla mnie są bardzo cenne w dzisiejszym, zabieganym egoistycznym świecie.
A co jest ważne dla Ciebie drogi czytelniku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz